wtorek, 18 sierpnia 2015

Summer.

Hej! 


   Witam was! Po małej przerwie ze zdjęciami dziś zapraszam was na czwarty już post na moim blogu związany z męską modą. Co u mnie? Dzieję się, przeraża mnie fakt kończących się wakacji i próbuję wykorzystać ostatnie promienie słońca jak najlepiej!




Upały, upały, upały! Tak jest! Mi to w stu procentach odpowiada! Wreszcie czuć, że jest to lato. Pamiętam jak kilka lat temu taki gorąc był codziennością w Polsce... i teraz jak wychodzę na dwór i szukam cienia to przypomina mi się dzieciństwo! :))


Ostatnio dość często przeglądam internety... albo raczej jego zakamarki i naszło mnie pewne rozmyślanie. Bardzo dużo jest nienawiści, wszędzie. Wiem, odkryłem Amerykę. Chodzi mi bardziej o to, że bardzo wpływowi ludzie ją szerzą, którzy mają licznych odbiorców podzielających ich zdanie. Szkoda, że zamiast hejtu nie potrafią przekazywać jakiś wartości.



Zapraszam was na moje social media:
Instagram: nejfan13
snapchat: nejfan13
ask: http://ask.fm/amadeusz98
FB prywatny: https://www.facebook.com/amadeusz.lisiecki.9




"Los da­je nam wiele życiowych szans,
szko­da tyl­ko, że do­wiadu­jemy się o tym
po fakcie. "
                                   ~Agnieszka Lisak


Jeżeli chodzi o ciuchy to są one ze sklepu: KLIK. Dostałem je w ramach współpracy i mogę szczerze polecić spodnie! Są rewelacyjne, serio. Jak chcecie zamówić coś z owej strony - uważajcie. Dużo ciuchów rozpada się po praniu jak ta bluzka ze zdjęcia. O dziwo paczka nie śmierdziała za co wielki plus.


Bluzka: KLIK
Spodnie:  KLIK
Buty: Cropp
Bandamka/plecak: NewYourker

Mam nadzieję, że post wam się podoba! Koniecznie napisz w komentarzu co sądzisz o zdjęciach! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz