środa, 29 marca 2017

Nie bądź własnym znakiem STOP!

 01:39 zaczynam pisać ten post.
01:40
01:43
01:45
01:...


Zastanawiam się co chce przekazać. Odpaliłem laptopa, przypomniał mi się zapach starych postów sprzed kilkunastu miesięcy. Czasami są takie chwile, że musisz coś zrobić (tutaj ja włączyć laptopa), ale sam nie wiesz po co i dlaczego. Rok temu miałem na prawdę ciężkie chwile, ogromne problemy z zasypianiem. Potrafiłem spać 2 godziny, wstać,  iść do szkoły, po szkole spać 4 godziny i tak w kółko.  Zawsze kiedy mam jakiekolwiek myśli egzystencjalne zastanawiam się co dotychczas w życiu mi się udało i co posiadam.

Realizuje swoją pasję, marzenia.
Mam wspaniałych rodziców.
Staram się być dobrym bratem, przyjacielem, człowiekiem.
Cały czas pada za oknem deszcz. Pomaga mi to w skupieniu się i zebraniu myśli. Najzabawniejsze jest to, że dzisiaj mam jeden z trudniejszych sprawdzianów z geografii. Czy zacząłem się uczyć? Odpowiem może tak jak niektóre inteligentne osoby: mam randkę z książką od gegry, jednak ani ja ani ona nie okazujemy zainteresowania. Gdyby nie to, że jutro mam kilka innych zaliczeń pokusiłbym się o nie pójście do szkoły. Nadal nie wiem jakie wartości chciałbym tutaj przekazać. Bo o czym jest ten Blog? O wylewaniu moich uczuć i przemyśleń? Trochę tu mody jednak i ona przeplata się z falą smutku i  motywacji. Paradoks.
Bardzo lubię obserwować ludzi, czuć ich energię i analizować uczucia. Kilka dni temu spotkała mnie ciekawa sytuacja gdy szedłem do szkoły. Obok mnie matka zaprowadzała dziecko do przedszkola wyzywając je, że są spóźnieni. W głosie kobiety wylewało się mnóstwo nienawiści. Zastanawia mnie fakt czy będąc na czas mama zdenerwowałaby się, że chłopiec krzywo idzie, albo że mruga oczami. Wkurza nas deszcz, promienie słońca, albo dziura w chodniku. Nie pójdzie nam w szkole lub w pracy i cały dzień legnie nam w gruzach. Denerwuje nas, że autobus odjechał na czas, że ładowarka jest za krótka, albo już sztampowy zwrot "bo zupa była za słona". Przeciętnie ile razy w ciągu dnia narzekasz na rzeczy na które nie masz wpływu? Marnujemy czas na nieistotne sprawy, skupiamy się na negatywnych emocjach a oczekujemy od życia szczęścia oraz samych sukcesów. 


Wiem z własnego doświadczenia, że często sami sobie stwarzamy toksyczne środowisko. Lubimy czuć się bezpiecznie w danej sytuacji. Nie chce nam się wychodzić przed szereg. Po co myśleć inaczej niż inni? Tak jest łatwiej. Mamy tyle  zakazów, które sami sobie stwarzamy. Ograniczamy siebie. Dlaczego czasami nie pomyśleć inaczej? Spróbować czegoś co zawsze chcieliśmy zrobić. Ekscytujące jest ugryźć jabłko z drugiej strony! 

Nie bądź własnym znakiem STOP.
Po prostu rób swoje bo do tego jesteśmy stworzeni. 



"Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu Piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie..."
                                                                                                                   Emerson Ralph W.



Na moich social mediach ogłosiłem dwa dni temu akcje z serduchami. Polegała ona na tym, że chętne osoby przyklejają serca obok lub na znaku zakazu. Odzew był ogromny! Wkleję kilka zdjęć od was! Razem pokonujmy nasze własne bariery! Nie ma w życiu rzeczy, która mogą nas zatrzymać, zahamować lub nie pozwalać się zmienić. Od nas zależy w jakim świecie żyjemy i jakie emocje odczuwamy.




                                                             

 











MOJE WSPANIAŁE, KONTROWERSYJNE I HARDKOROWE  SOCIAL MEDIA! 


instagram: amadeusz.lisiecki
snapchat: nejfan13
grupa na fb: Psycho Truski Amadeusza 
YT: Amadeusz&Krystian

No i ten super blog. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz