wtorek, 21 lipca 2015

F#CK ALL

Witajcie :) 




      Nie wiem jak wam, ale mi te wakacje pędzą jak Pendolino! Minęła większa połowa lipca! Całe szczęście nie będę już niepotrzebnie tracił czasu jak to było na początku lipca. Mam dużo planów, a gdy mam coś zaplanowane czuję się najlepiej, chyba nie za bardzo odpowiada mi spontaniczność... 


     Lubię pisać takie posty z sesji - nie ograniczają mnie. Mogę przeskakiwać z jednego tematu na drugi bo i tak zdjęcia grają tu główną rolę! Nie wiem czy wiecie, wczoraj wróciłem z wakacji ze znajomymi, byliśmy we Władysławowie.Jutro z samego rana wyjeżdżam znów nad morze tylko, że z rodzicami... Lubię podróżować, więc jak na razie jestem w niebie! 


        Wreszcie mam czas na czytanie książek - zakupiłem dwie  nad morzem. Jedną już prawie skończyłem "Bomba" Karoliny Korwin Piotrowskiej a drugą dziś zacząłem czytać. Jest to "Śmierć w cieniu piramid" Jean-Michel Sakka i mogę już teraz powiedzieć, że obie są świetne!


      Jutro miną 2 tygodnie odkąd mam aparat ortodontyczny! Jestem w szoku, szybko to zleciało. Niestety moje poliki nadal się nie przyzwyczaiły do drutów i mnie bolą, trudno. Wytrzymam.

 

"Pogódź się z przeszłością by nie psuła Ci teraźniejszości." 
                                                                       ~Regina Brett


Zapraszam was na  instagrama: nejfan13
                        snapa: nejfan13
                                                 aska: http://ask.fm/amadeusz98



bluza/spodenki-New Yourker
okulary-Bershka
buty-Cropp
worek/plecak-klik

Co sądzisz o zdjęciach? Napisz! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz